Vår värld
• Les Brigandes
Les Brigandes, som betyder tjuvarna, är en kvinnlig popgrupp som kritiserar allt som är sjukt i samhällets toppskikt. Namnet är en hyllning till upprorsmännen i Vendée som kämpade för sin frihet från satanisterna som utförde den franska revolutionen 1789.
Av Nils, 2023-02-01

• Apokalypsens fyra ryttare
Hur de som styr världen följer den bibliska profetian om de fyra apokalyptiska ryttarna.
Av Nils, 2022-09-18

• Världen en datorsimulering
Elon Musk uttryckte 2016 att sannolikheten för att vår värld inte skulle vara konstruerad från en annan, har en sannolikhet av 1 på flera miljarder. Det finns otaliga vittnesmål där människor upplevt en andevärld, men det finns också filosofiska resonemang och fysikaliska experiment som starkt indikerar på att vår värld är en skapelse ur en annan!

• Jakten på den djupa sanningen
Det verkar som att vi är skapade som andliga varelser och vår värld konstruerats för att lära oss genom reinkarnation. Genom att studera Delores Cannon på youtube och speciellt efter att ha läst hennes bok Fem liv ihågkomna (Five lives remembered) har jag funnit detta väldigt troligt.

Urtidshistoria
• Darwin - Allt du vet är fel
Lloyd Pye (1946-2013) var en forskare, författare och föreläsare som drev en mycket intressant teori om hur männskligheten blivit till. Han visar mycket tydligt att Darwins teori inte stämmer och att den felande länken och t ex den kambriska explosionen är extremt stora problem.

• Märkligt avancerad forntida teknologi
Den forntida civilisationen var mycket äldre och mycket mer avancerade än vad vi fått lära oss i skolan. Det är uppenbart med bevisen nedan att teknologin har varit mycket hög långt tillbaks i tiden.
Av Nils, 2018-04-11

Det finns mycket att lära sig av de begrundningsvärda texterna.

Les Brigandes - Den bästa nationalistiska popgruppen!

Denna kvinnliga popgrupp med en äldre herre som skriver de flesta texterna är en mycket god kraft för samhället. De vågar verkligen kritisera de mäktigaste organisationerna och avslöja deras sjuka satanism på ett ofta rofullt sätt.

Les Brigandes

De har starka åsikter åt höger och står för grundläggande katolska, republikanska och nationalistiska grundvärderingar. De stödjer bland annat Le Pen och Putin och är starkt emot satanism, frimureri, globalism, kommunism och den senaste tidens galna invandringspolitik.

Bandet bor i en by i södra Frankrike som heter La Salvetat-sur-Agout. De publicerade över 140 låtar i bland annat de 14 albumen från året 2015 tills de upplöstes 2021. De riskerar uppenbarligen sina liv och var därför maskerade.

Nedan är en lista på de flesta av de utgivna albumen. Innan bandet lades ned 2021 kunde man köpa skivorna här, och kanske är det fortfarande möjligt: LesBrigandes.com

• 2015: Le Grand Remplacement (Den stora ersättningen)
  • 2016: France notre Terre (Frankrike vår jord)
  • 2016: Foutez le camp (Kom ut för helvete)
  • 2017: J’élucubre à Sion (Jag smord i Sion)
  • 2017: On a le temps de rien (Vi har inte tid)
  • 2018: Errant et Fugitif (Villig och flyktig)
  • 2018: Aidez la France! (Hjälp Frankrike!)
  • 2019: Contre le Temps (Mot tiden)
  • 2019: Là-Haut (Där uppe)
  • 2020: La mort n’est utile à personne (Döden är inte nyttig för någon)
  • 2021: Courir avec le Diable (Springa med djävulen)