Medicin
Vår mun
• Rotfyllningar är mord
Mycket tyder på att rotfyllningar kan ligga bakom många olika typer av ohälsa t ex bröstcancer och hjärtsjukdomar. Delvis vill makten att vi ska vara dumma och svaga, men de vill också tjäna pengar. Hur stor tror ni inte hjärt- och cancer-industrin är idag?
Av Nils, 2018-06-04

• Covid-19 är en Bluff!
Corona viruset Covid-19 började sin spridning December 2019, i Wuhan, Kina. När man undersöker det vetenskapliga arbetet kring viruset och dödstalen är det katastrofalt uselt gjort. Efter att ha gjort efterforskningar i några veckor anser jag att viruset är en bluff. Man vill införa mer kontroll, injicera ett dödligt virus med nanoteknologi, bygga ut 5G, krascha ekonomin och bygga sin efterlängtade globala fascistiska/kommunistiska världsdiktatur (NWO).
Av Nils, 2020-04-13 till 2021-02-14

• Bettskenan gjorde mig sjuk
Plastförgiftning har blivit ett hett ämne de senaste åren. Tandläkarindustrin verkar åter igen vara insyltade. Att ge en bettskena i plast till någon som gnisslar tänder är ju som att mata personen med gift!

• Kemisk attack mot mänskligheten avslöjad
Dr Clymer avslöjar i sin bok Your Health and Sanity in the Age of Treason, giftiga tillsatser i livsmedel och fluor med dokumentation vilken majoriteten är allmänt erkända vetenskapliga studier som kan verifieras många gånger om. Vad som gör denna bok unik är det faktum att dr Clymer var den första som påpekade uttalande av eliten som indikerade att dessa gifter var medvetet utsläppta!
Vaken.se, 2019-06-18

• Fluor är ett cellgift
En vetenskapligt skriven artikel som visar att fluor är ett cellgift. Du ska använda fluorfri tandkräm och fluorfritt dricksvatten!
Av Ph. D. Jan Sällström, 2003

Många sevärda videos i denna artikel. Sanningshalten är hög, men du får själv avgöra. Det handlar ju om ditt liv.

Covid-19 är en Bluff!

Globalisternas handlingar tyder mycket starkt på att det finns en länk mellan 5G och Covid-19

Corona viruset Covid-19 började sin spridning December 2019, i Wuhan, Kina. När man undersöker det vetenskapliga arbetet kring ”viruset” och dödstalen är det katastrofalt uselt gjort. Jag har lagt till information i denna artikel under ett år nu och är övertygad om att det rör sig om en gigantisk bluff. Man vill införa mer kontroll, injicera ett dödligt virus med nanoteknologi, bygga ut 5G, krascha ekonomin och bygga sin efterlängtade globala fascistiska/kommunistiska världsdiktatur (NWO).

Varning från italienska läkaren Dr. Roberto Petrella 2020-08-22 med svenska undertexter.

Senaste nytt - Februari 2022

Hjälten och läkaren Mikael Nordfors förklarar bedrägeriet:
De genmodifierande injektionerna fyller inte kriterierna på medicinskt experiment. Inget informerat samtycke, ingen seriös uppföljning. Förmodligen 2-20 miljoner döda världen över och många fler skadade/handikappade Obduktionsresultat har visat attack på inre organ med resulterande immunbrist. Mikael Nordfors sida på BitChute.com:

Senaste nytt - December 2021

Den kanadensiska alliansen för covid-vård, CCCA, gjorde i december 2021 en mycket bra och tydlig dokumentär av Pfizers vaccinfusk angående Covid-19!
Här kan du ladda ner det tillhörande Pdf-dokumentet:
The-COVID-19-Inoculations-More-Harm-Than-Good-REV-Dec-16-2021.pdf (8.2 MB)

Senaste nytt - Augusti 2021

Nu går även Trumps livläkare ut och varnar för vaccinerna. Han har behandlat 6000 patienter och utöver Trump och Brasiliens president Bolsanoro även Israels hälsominister. Han citeras i över 200 forskningsrapporter om corona avseende sin framgångsrika behandlingsmetod som minskar risken att dö med 85% även för högriskgrupper.
Informationen han har om hur CDC, amerikanska folkhälsomyndigheten valde att stoppa verksamma mediciner som Ivermektin är ett obehagligt bevis för att myndigheten är korrupt.
Reservlänk: Covid-19 SwebbTV Ledaren nr 84 - Trumps lakare - Vaccinet till barn är barnoffer.mp4

Dr. Robert Malone ( www.rwmalonemd.com) är en vetenskapsman. 1989 var han med och skrev artikeln "Katjonisk liposom-medierad RNA-transfektion" ("Cationic liposome-mediated RNA transfection").
Nu varnar Dr. Robert Malone dig från att vaccinera ditt barn!

Helena är Legitimerad sjuksköterska. Alltså har hon MINST exakt samma utbildning som de som sätter sprutan i armen på er. Skillnaden är att Helena INTE sluta söka fakta och vandrade runt i fullständig okunskap om vad man gör eller tar sig till i arbetet. Genom att stå upp för sitt kall, en etik som ska i sin gärning alltid ha patientens hälsa som det främsta målet och om möjligt bota, ofta lindra och alltid trösta. Man ska besinna vikten av att skydda människoliv och får aldrig vidta åtgärder som syftar till att påskynda döden, så riskerar hon hela sin framtid för att just rädda dig som läser. Det är för din skull ingen annans. Ljuger hon då? Är hon en foliehatt? Är hon betald av en organisation som tjänar på desinformation?
NEJ! -Hon är en legitimerad sjuksköterska som tar sitt kall på största allvar!
Reservlänk: Covid-19 Helena leg sjuksk;terska - Blodbanor och spikproteins inverkan 2021-07-20.mp4